Férfi vásárlási szokások
Sok tekintetben hasonlítanak a női vásárlási szokásokhoz, azonban van pár eltérés, amit érdemes kiemelni
Célzott vásárlás:
Általában célzottabban vásárolnak és csak azokat a termékeket keresik, amelyeket ténylegesen szükségük van. Az impulzusvásárlás kevésbé jellemző a férfiakra.
Funkcionalitás:
Általában nagyobb hangsúlyt helyeznek a termékek funkcionalitására és minőségére, mint a divatra vagy a márka nevére.
Online vásárlás:
Az online vásárlást előnyönyösebbnek tartják, mivel ez lehetővé teszi számukra, hogy könnyen összehasonlítsák a termékeket és árakat, és gyorsan megtalálják azokat, amelyek megfelelnek az igényeiknek.
Termékek árának fontossága:
Az á az egyik legfontosabb tényező a férfi vásárlási döntésekben és általában ár-érték arányos terméket keresnek.
Vásárlási tapasztalat:
Olyan helyeket keresnek ahol a vásárlási folyamatok gyorsak és hatékonyak és amelyek nem feltétlenül függenek az élményfaktortól.